Heeft u een technische vraag?

Heeft u een technische vraag?

Algemene vragen over Internet van XS4ALL

Kan ik na oplevering van Internet mijn vaste telefoonlijn opzeggen?

Ja, na de oplevering van Internet kunt u uw vaste telefoonlijn opzeggen. U kunt dan voordelig gaan bellen via XS4ALL. Meer over bellen van XS4ALL vindt u hier. Wilt u uw huidige nummer graag houden, kijk dan bij nummerbehoud.

Hoe krijg ik technische ondersteuning?

Voor technische ondersteuning bij uw internetverbinding, wachtwoord en website kunt u gebruik maken van onze helpdesk. U kunt de uitgebreide helpdeskpagina'sraadplegen en 7 dagen per week contact opnemen met de helpdesk per mail of telefoon. U kunt ook een gecertificeerde computerexpert van Guidion langs laten komen. Deze heeft verstand van o.a. computers en netwerken, van hard- en software en van beveiliging en back-up systemen. Kijk voor meer informatie op de website van Guidion.

Ben ik verantwoordelijk voor alles wat er via mijn internetverbinding gebeurt?

Ja. De klant die het abonnement afsluit bij XS4ALL is verantwoordelijk voor alles wat via de internetaansluiting wordt gedaan. Daarom staat in onze Algemene Voorwaarden dat u uw internetaansluiting niet met derden mag delen. Misbruik van de internetaansluiting en bescherming van de klant zijn de belangrijkste redenen waarom XS4ALL het delen van een internetaansluiting verbiedt. Uitzondering zijn een partner en inwonende kinderen/huisgenoten. Voor de volledige tekst van de Algemene Voorwaarden zie: http://www.xs4all.nl/overxs4all/voorwaarden.

Kan ik verhuizen met Internet van XS4ALL?

Wij raden aan om minimaal 3 weken van tevoren uw verhuizing door te geven. We adviseren u vervolgens over de mogelijkheden op uw nieuwe adres. Meer informatie over verhuizen.

Wanneer kan ik mijn internetabonnement weer opzeggen?

De internetabonnementen kennen een contractduur van minimaal 1 jaar. Na het eerste jaar kunt u uw abonnement per maand opzeggen. Zegt u het internetabonnement gedurende het eerste jaar op, dan factureert XS4ALL u de resterende looptijd van de overeengekomen contractduur.

Hoe zeg ik mijn internetabonnement op?

Bel ons op 020 398 75 40. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur en zaterdag 10.00 - 17.00 uur. In dit telefoongesprek wordt u geïnformeerd over de eventuele resterende looptijd van uw contract en geven wij u alle informatie over de opzegprocedure. Daarnaast hopen wij in het gesprek informatie te verzamelen die ons helpt onze diensten te verbeteren.

Zie ook: Opzeggen.



Klantenservice

Nog vragen? Neem contact met ons op

Klantenservice

Werkdagen 8:00 - 20:00 uur.
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Technische ondersteuning

Dagelijks 8:00 - 22:00 uur