Veelgestelde vragen

Internet

Ik heb geen internetverbinding
Mijn internetverbinding is traag
Mijn apparaten verliezen de wifi-verbinding

Bellen

Hoe installeer ik mijn telefoonnummer en mijn telefoon?
Hoe (de)activeer ik de voicemail van XS4ALL?

Televisie

Ik kan geen televisie kijken
Het beeld en/of geluid van de televisie hapert
Hoe kan ik mijn afstandsbediening koppelen aan mijn tv-toestel?

Administratie

Ik heb een vraag over mijn factuur
Ik wil een verhuizing doorgeven
Ik wil opzeggen/annuleren

Contact opnemen of zelf regelen

Zelf regelen in Mijn XS4ALL

Via Mijn XS4ALL heeft u onder andere inzicht in uw facturen en de diensten die u van ons afneemt. De diensten kunt u hier ook zelf aanpassen. U kunt hier natuurlijk ook extra diensten kopen. Log in en regel het eenvoudig zelf, wanneer u wilt.

Naar Mijn XS4ALL
Stuur een tweet

Heeft u een vraag of opmerking? Ook via Twitter helpen wij u graag. Tweet naar ons met @xs4all.

Ons team:
David (DA), Elin (EZ), Frank (FJ), Paul L. (PL), Paul S. (PS) & Roko (RK)

XS4ALL op Twitter
Klachten

Wij werken heel hard om u de beste internetdiensten te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over XS4ALL. Hier leest u hoe u dan een klacht kunt indienen.

Klachten
Hulp bij internetmisbruik

De Engelse term abuse staat voor internetmisbruik, zoals virussen, trojans of spam. Het Security Support van XS4ALL helpt abonnees met een abuse-probleem.

Internetmisbruik
Adressen

Postadres
Postbus 1848
1000 BV Amsterdam

Meer adressen
Zakelijke gegevens en ACM

Rekeningnummer

NL 55 INGB 000 4683839
t.n.v. XS4ALL
Postbus 1848
1000 BV Amsterdam

Meer zakelijke gegevens
Pers

Voor persvragen kunt u contact opnemen met KPN Mediarelaties op press@kpn.com

Perspagina
chevron-down