Wij leveren e-mail voor @sub.xs4all.nl en @sub.demon.nl af op uw e-mailserver. Deze batched-SMTP-functie wordt door weinig klanten gebruikt. Eerder lieten we weten dat onze dienstverlening in de toekomst via de systemen van KPN loopt. Daar wordt de batched-SMTP-functie niet ontwikkeld. Deze komt daarom per 1 oktober te vervallen.
Uw e-mailadressen kunt u blijven gebruiken. Met onderstaande instructies helpen we u hier graag verder mee.
Wilt u e-mailadressen blijven gebruiken die eindigen op @sub.xs4all.nl en @sub.demon.nl? Maak dan aparte e-mailadressen (aliassen) aan voor @sub.xs4all.nl en @sub.demon.nl in Mijn XS4ALL.
Maak deze e-mailadressen aan vóór 1 oktober. Wijzig daarna de instellingen van uw e-mailprogramma('s). Vanaf 1 oktober ontvangt u alleen nog e-mails op de e-mailadressen die u in Mijn XS4ALL heeft aangemaakt.
Let op: nadat u een e-mailadres aanmaakt in Mijn XS4ALL worden e-mailberichten - naar dat e-mailadres - niet meer op uw eigen e-mailserver afgeleverd.
Gebruik de zoektermen 'TO:' of 'AAN:' en '@hostname.demon.nl' of '@hostname.xs4all.nl' in uw e-mailprogramma. Vervang 'hostname' door uw eigen unieke hostname. U ziet nu alle berichten geadresseerd aan deze e-mailadressen.
Ziet u e-mailberichten in de lijst staan die u wilt blijven ontvangen? Controleer dan naar welk e-mailadres dit bericht verzonden is.
Maak het e-mailadres aan in Mijn XS4ALL met deze instructie.Na het aanmaken worden berichten - naar dat e-mailadres - niet meer op uw eigen e-mailserver afgeleverd. Daarom moet dit e-mailadres ingesteld worden in een e-mailprogramma.
Hier vindt u instructies voor veelgebruikte e-mailprogramma's.Vanaf 1 oktober ontvangt u alleen nog e-mailberichten op de e-mailadressen die via Mijn XS4ALL zijn aangemaakt.