migratie-symbol-blurred.jpg migratie-symbol.jpg

Nieuwsbericht

Belabonnementen zonder XS4ALL-internetabonnement vervallen

Een kleine groep klanten heeft een belabonnement zonder XS4ALL-internetabonnement. Per 1 november 2021 vervallen belabonnementen zonder XS4ALL-internetabonnement. Iedereen wordt hier persoonlijk over geïnformeerd.

Klanten hebben meerdere mogelijkheden om hun telefoonnummer te behouden. Zij kunnen het telefoonnummer overzetten naar een andere provider. Daarnaast kan het belabonnement en bijbehorend telefoonnummer bij XS4ALL worden behouden door ook een internetabonnement bij ons af te nemen. Klanten die hun telefoonnummer niet willen behouden kunnen het belabonnement zelf opzeggen via Mijn XS4ALL.

Onze klantenservice helpt graag verder.

Meer over XS4ALL en KPN?

Lees het hier
xs4all-kpn-samen_189x82.svg

Vragen en antwoorden

Hoe worden klanten op de hoogte gebracht?
Hoe kunnen klanten hun telefoonnummer behouden?
Om welke klanten gaat het?
Er zou toch niets veranderen voor XS4ALL-klanten?
Mogen jullie zo maar stoppen met deze dienstverlening?
Is dit een gevolg van de overgang naar KPN?
chevron-down