actueelv3blur actueelv3

Wij staan voor u klaar.

Zeven dagen per week. 365 dagen per jaar.

XS4ALL blijft voor huidige klanten XS4ALL. We kunnen ons voorstellen dat u graag op de hoogte blijft. Dan zit u hier goed. Op deze pagina kunt u altijd terecht voor het laatste nieuws. Antwoorden op veelgestelde vragen vindt u hier ook terug. Wel zo makkelijk.

xs4logoklein.png

Wat gaat er gebeuren?


XS4ALL is sinds 1998 een zelfstandige dochteronderneming van KPN. We maken dan ook al jaren gebruik van hun netwerk en diensten. Denk aan de infrastructuur buiten en interactieve televisie. Het andere deel bestaat uit onze eigen systemen en dienstverlening.

Ons streven is dat dit jaar onze dienstverlening helemaal via de systemen van KPN loopt. Achter de schermen zijn we bezig met de voorbereidingen. Nu verandert er nog niks. Wanneer voor u wel iets wijzigt, wordt u persoonlijk én op tijd geïnformeerd.

XS4ALL blijft voor u XS4ALL. U houdt uw huidige abonnement met FRITZ!Box-modem, de bekende tv-ontvanger en XS4ALL-emailadressen. Inclusief unieke diensten zoals het malwarefilter en DNSSEC. Onze waarden op gebied van veiligheid en privacy blijven gewaarborgd. Onze Klantenservice en Technische Helpdesk zijn en blijven gewoon bereikbaar. Op hetzelfde nummer, met dezelfde mensen én dus uit onze naam. Precies zoals u nu gewend bent.

Veelgestelde vragen

XS4ALL blijft XS4ALL voor huidige klanten. Wat betekent dat precies voor u?
Wanneer gaat de integratie plaatsvinden?
Gaat u hier veel van merken?
Wat gebeurt er met uw contract?
Wat betekent dit voor uw privacy?
Hoe zit het met onze medewerkers?
Wat doen wij om het KPN-netwerk te verbeteren?
Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen?
santouchasmaller copy.jpg

Kijkje achter de schermen

De best mogelijke verbinding. Dankzij onze technisch slimme, eigenwijze mensen die passie hebben voor internet. Bij wie service voorop staat. Daar ligt ons hart. Neem een kijkje achter de schermen.

Lees de interviews met onze medewerkers op xs4all.nl/achterdeschermen

chevron-down